MSD geneesmiddelen bestellen
Vind hier meer informatie over het bestellen van MSD geneesmiddelen. Op deze pagina vind u informatie over: bestelmogelijkheden, ZI-nummers en facturatie. Daarnaast vindt u ook de contactgegevens en een FAQ.
Deze informatie is bedoeld voor zorgprofessionals en groothandels.
Mochten uw vragen nog niet beantwoord zijn, dan kunt u contact opnemen met MSD Customer Service.
Mail: MSD_orderdesk@merck.com
Telefoon: +31 48 558 78 88
Spoednummer voor buiten kantooruren: +31 235149600 (7 dagen per week tot 23.00 uur ‘s avonds bereikbaar)
Direct bestellen bij MSD kan op twee verschillende manieren
Bestellingen kunnen geplaatst worden door een e-mail te versturen naar onze orderdesk. Het e-mailadres is: MSD_orderdesk@merck.com. Het is belangrijk om de juiste ZI-nummers + aantallen door te geven.
EDI connectie
MSD biedt ook de mogelijkheid om een EDI op te zetten. Neem contact op met uw contactpersoon voor meer informatie over de mogelijkheden.
Op zoek naar een ZI - nummer
Bij het bestellen van MSD producten heeft u het ZI - nummer nodig. Hieronder kunt u een pdf downloaden waar alle ZI - nummers in staan van de MSD producten.
Wat gaat er precies veranderen? In dit overzicht staat beknopt welke verandering gaat plaatsvinden. Bent u benieuwd? Download hem hieronder. Wellicht heeft uw contactpersoon van MSD deze ook met u gedeeld.
Uw hulpmiddel bij vragen
Indien u of uw collega vragen heeft, kunt u op verschillende manieren op zoek naar het antwoord. Vind hier een overzicht van verschillende contactgegevens. Ook kunt u deze printen, dan heeft u hem altijd snel bij de hand!
Facturatie
Facturen dienen te worden overgemaakt naar:
IBAN: NL49CITI0266024289
BIC: CITINL2X
Email: collectionsnl@merck.com
Telefoonnummer: +31 412 662 002
Heeft u ons nodig? Wij helpen u graag
Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met MSD Customer Service.
Mail: MSD_orderdesk@merck.com
Telefoon: +31 48 558 78 88
Spoednummer voor buiten kantooruren: +31 235149600 (7 dagen per week tot 23 uur ‘s avonds bereikbaar)
Als u zelf even wilt kijken..
Ontvangen bestellingen
Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik nu doen?
Neem contact op MSD Customer Service indien uw bestelling niet compleet is.
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
Bij mijn bestelling is de pakbon niet geleverd, waar kan ik deze terug vinden?
Bij het ontbreken van de pakbon kunt u contact opnemen met MSD Customer Service. Het is belangrijk om uw ordernummer hierbij te vermelden.
Bezorgen
Ik heb een bestelling geplaatst wanneer wordt deze geleverd?
Als u een bestelling heeft geplaatst op een werkdag voor 16.00 uur, wordt deze de volgende werkdag geleverd. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn worden op dinsdag bezorgd m.u.v. feestdagen.
Ik heb na 16.00 uur mijn bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten?
Bestellingen die geplaatst zijn na 16.00 uur worden de volgende werkdag verwerkt en een dag later bij u bezorgd. Een voorbeeld: Heeft u een bestelling geplaatst op dinsdag om 17.30, dan wordt deze bestelling op donderdag bij u bezorgd.
Retouren & annuleren
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Heeft u een bestelling geplaatst die u wilt annuleren? Neem direct contact op met MSD Customer Service om te informeren naar de mogelijkheden.
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
Hoe kan ik mijn bestelling (deels) retour sturen?
Neem direct contact op met MSD Customer Service om te informeren naar de mogelijkheden. Het is belangrijk om gekoelde medicatie direct gekoeld op te slaan en de originele verpakking en documentatie te bewaren.
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
MSD geneesmiddelen
Wat is de verval datum van “geneesmiddel/vaccin”?
Indien u op zoek bent naar de vervaldatum van een MSD geneesmiddel of vaccin dan kunt u contact opnemen met MSD Customer Service
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
Is “geneesmiddel/vaccin” op voorraad?
Indien u wilt weten of een product op voorraad is, kunt u contact opnemen met MSD Customer Service.
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
Indien na het ontvangen van een bestelling blijkt dat een geneesmiddel onvoldoende of niet beschikbaar is, dan wordt u hierover direct geïnformeerd.
Wat is het ZI-nummer van “geneesmiddel/vaccin”?
Het volledige MSD assortiment met bijbehorende ZI-nummers kunt u hier terugvinden.
Betalen
De ontvangen factuur is niet correct.
Voor vragen met betrekking tot de factuur vragen wij u contact op te nemen met:
Email: NL_collections@merck.com
Telefoonnummer: +31 412 662 002
De prijzen van de geneesmiddelen/vaccins op de factuur zijn niet correct.
Als de prijzen niet overeen komen met de afspraken, vragen wij u contact op te nemen met uw contactpersoon van MSD of met MSD Customer Service:
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
Wanneer kan ik de factuur verwachten?
De factuur wordt direct verstuurd na verzending van de bestelling.
Wanneer moet ik de factuur betalen?
De betalingstermijn voor de facturen is 30 dagen.
Wat is het rekeningnummer van MSD?
Hier vindt u het rekeningnummer van MSD
IBAN: NL49CITI026602489
BIC: CITINL2X
Bestellen
Hoe kan ik MSD geneesmiddelen/vaccins bestellen?
Geneesmiddelen/vaccines kunnen op twee verschillende manieren bij MSD besteld worden. Vind hier meer informatie. Indien u nog aanvullende vragen heeft, vraag ik u contact op te nemen met MSD Customer Service:
Telefoonnummer: +31 48 558 78 88
E-mail: MSD_orderdesk@merck.com
Welke geneesmiddelen/vaccins kan ik direct bij MSD bestellen?
Voor extramurale MSD producten kunt u terecht bij uw reguliere groothandel, indien gewenst kunnen deze ook rechtstreeks bij MSD besteld worden. Intramurale MSD geneesmiddelen kunt u alleen direct bij MSD bestellen.
Bedrijfsgegevens
Vind hieronder de bedrijfsgegevens van MSD
MSD BV Haarlem
Waarderweg 39
2031 BN Haarlem
Postbus 581
2003 PC Haarlem
Telefoonnummer: 023 5153153
E-mail: info@msd.nl
Onze algemene verkoop- & leveringsvoorwaarden
NL-NON-01703 - laatst aangepast mei 2023